úterý 22. dubna 2014

Challenges #1

Zdravím všechny :) Dnes jsme se rozhodla Vám sem sepsat všechny výzvy, které se sice snažím dodržovat, ale myslím si, že když je sepíšu, půjde mi to snáz :)

1. Spotřebovávat!


 Začínám (vlastně už mám) mít opravdu dost kosmetiky a navíc ani ne za 20 dní (ano, už začínám počítat) budu v Anglii a tam si toho docela dost plánuji zakoupit (primark & boots & superdrug foreva :D), takže mi ještě něco přibude. Zkrátka chci spoustu věcí spotřebovat než odjedu do Anglie a tu hromádku můžete vidět na obrázku nahoře :)

2. Jíst zdravěji

S čímž se váže i zhubnout :D Ale ne. Chci jíst zkrátka zdravěji a být zdravá :) Dřív jsem skoro nejedla ovoce a zeleninu a teď se naštěstí vše zlepšuje. Plus jsem bývala tak nějak vegetariánka a teď to chci změnit a více zapojit maso do svého jídelníčku a zatím se mi to tak nějak daří :)



Trocha ironie :D Nahoře nedávno upečená bábovka a dole dunkin donuts (Berlín, duben 2013) :)


3. Více pohybu

Taktéž se zlepšuji! 1x týdně chodím s kamarádkou běhat a každý den doma cvičím podle blogilates (Cassey). S tímhle se váže to, že bych si přála zpevnit postavu.


A tak dále. Mohla bych pokračovat dalšími výzvami: nežehlit si tak často vlasy, více se učit
, psát častěji na blog O:) ale to by zatím stačilo..

A vy?
Také máte nějaké výzvy pro sebe? :)


Selfie :)

Žádné komentáře:

Okomentovat